poniedziałek, 31 lipca 2017

Ciasto kinder country

Witam,
Muszę przyznać, że dzisiejsze ciasto przeszło moje wszelkie oczekiwania. Zbierałam się do niego już jakiś czas, bo uwielbiam te batoniki, jednak odrzucała mnie biała czekolada. Mimo to zwyciężyła moja ciekawość i nawet mój mąż, również nielubiący białej czekolady, stwierdził, że go oszukałam, bo je krem z białej czekolady i mu smakuje. ;) Jedynym minusem jest kaloryczność tego ciasta, ale nadrabia smakiem i łatwością przygotowania. I robi prawdziwą furorę wśród tych, którzy go spróbowali, więc szczerze polecam!




   Składniki:
350 ml śmietany kremówki
250 g serka mascarpone
ok. 200 g herbatników
2 tabliczki białej czekolady
2 tabliczki mlecznej czekolady
3 szklanki płatków Kangus

Wykonanie:
Białe czekolady rozpuścić w kąpieli wodnej lub w mikrofalówce.
200 ml śmietany ubić na sztywno, dodać do niej mascarpone i zmiksować na wolnych obrotach. Ciągle mieszając powoli dolewać ostudzoną roztopioną białą czekoladę. Wsypać płatki i wymieszać łyżką.
Mleczne czekolady rozpuścić w kąpieli wodnej lub w mikrofalówce.
Resztę śmietany ubić. Stopniowo dodawać do niej wystudzoną roztopioną mleczną czekoladę i wymieszać delikatnie do połączenia.
Tortownicę wyłożyć papierem do pieczenia. Na dnie ułożyć herbatniki, na to wylać białą masę, wyrównać i przykryć kolejną warstwą herbatników.




Na to wylać masę z ciemną czekoladą i posypać płatkami.


Wstawić do lodówki na 2 godziny.
Smacznego!



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz