wtorek, 22 listopada 2016

Komin na drutach zwany po angielsku "infinity scarf" ;)

Witam,
Jesień, a w zasadzie przygotowania do zimy to czas robienia na drutach. Szkoda tylko, że jest to takie czasochłonne.Ale dzięki temu ktoś wpadł na genialny pomysł, żeby robić na rękach, zamiast na drutach. Oczywiście nie wszystko się da zrobić w ten sposób, ale na szalik, czy komin jest to idealne. I jaka oszczędność czasu. Komin w jasnych kolorach zajął mi mniej niż godzinę ze wszystkim. Ten drugi niewiele więcej, ale to był prezent dla mojej siostry, więc musiałam zrobić z delikatniejszej włóczki, a żeby był równie ciepły, to trzeba było zrobić dłuższy, żeby zawinęła się więcej razy. ;P

                             


Świetnie pokazany jest sposób na tzw. armknitting tu. Robiłam patrząc na filmik, więc każdy jest w stanie to zrobić. Jestem laikiem w tym temacie, a jednak mi się udało i siostrze też się podoba... Przekonajcie się sami!



2 komentarze:

  1. Doskonale pamiętam że 2 lata temu przed zimą sama zdecydowałam sobie zrobić taki komin. Wyszło mi fantastycznie i do tej pory mam go no i oczywiście używam. Wykorzystałam do tego włoczkę https://alewloczka.pl/pl/c/Drops-Safran/45 która zdecydowanie najlepiej nadaje się do tego typu prac.

    OdpowiedzUsuń